Jag tror jag har blivit naturist!

För det måste det ju heta när man dyrkar naturen. I dag var det så fantastiskt härligt att jag nästan kände mig religiös!

Jag och Elvira stack ut på en ganska lång tur (8 km) med Åskan. Hon red och jag cyklade. Det var sommarvarmt och skogen var absolut proppfull med blåsippor och vitsippor. Vi passerade brusande bäckar som bara var lite läskiga (för Åskan alltså) och en gårdsplan med höns, kalkoner och gäss. I en hage betade massor av får och åkrarna var nyharvade. Jag tror att vi var lika lyckliga alla tre! Men det var bara jag och Elvira som blev alldeles rödnästa av solen.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Björn

Låter underbart! Men är inte definitionen "naturist" ungefär detsamma som "nudist", egentligen ... :-)

2007-04-17 @ 11:27:52
Postat av: Malin

Jooo...kanske det...

2007-04-19 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback