Tomtkryss

Ledig hela helgen och underbart väder. Hann äntligen rensa upp allt gammalt torrt ur rabatterna och klippa gräset. Skulle vilja elda upp rishögen också, men vet inte om jag törs. Vi bor ju i princip i ett villaområde nu för tiden...

När vi grillade i går, redan tredje gången i år, så fick Albin plötsligt syn på en liten snok som kom ringlande i gräset! Kul :-) Första gången vi sett en orm på tomten som inte var vår egen.

Dessutom har vi ett par svartvita flugsnappare som häckar i en fågelholk, också trevligt.

Hoppas värmen håller i sig, det är så himla skönt!


/Malin


Kommentarer
Postat av: Björn

Schysst med snok i trädgården! Jag var inte hemma när den första solvarma helgen slog till, annars hade jag gett mig ut på snoksafari på Järvafältet.

Postat av: Annika

Alltid trevligt att se vad ni har för er så hur vore det att uppdatera lite?

Kram

2011-11-12 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback