Gott nytt år!

Nu har vi firat nyår med några goda vänner. God mat, vin och sällskapsspel. Desserten blev jag extra nöjd med, marängskål med lemon curd, grädde och exotiska frukter. Receptet hittade jag i en tidning på jobbet.

                              

I går var jag och Albin ute och övningskörde för första gången! Det var spännande och gick jättebra, men vi höll oss nere på gården och krypkörde runt potatislagret, förbi hästhagarna och mellan traktorgaragen. Vi väntar nog lite med att ge oss ut i trafiken i alla fall.

Jesper lyckades också locka med mig på en sväng i skidspåret. Vi höll oss på golfbanan, nära och bra. Vädret var perfekt och spåren fina, men varje gång man trodde att man var färdig och det såg ut som om spåren gick tillbaka till klubbhuset så vek de av åt nåt annat håll! Lite frustrerande för mig som inte är nån skidfantast, men jag åkte väl en halvmil i alla fall.

Sen blev det en tur till ridhuset med Elvira och Icka. Där gick det också bra och Elvira har planerat hela tävlingsåret redan... 


/Malin

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Blev det nån dessert över tro...

2011-01-02 @ 17:14:34
Postat av: Björn

Mmmmmmmmmm ... ser verkligen supersmarrigt ut! Och gott nytt 2011 på er också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback