Kan jag verkligen skiljas från de här?

Nu har jag tillbringat kvällen med att göra i ordning det sista inför julmarknaden i morgon. Tänkte se om det är nån som är intresserad av att köpa mina små hobbyalster. Mest är det smycken. De är roliga att göra, och jag använder ju i princip inga så dem kan jag lika gärna sälja. Men de söta tomtarna som jag sytt, kan nån verkligen tycka lika mycket om dem som jag gör, och ta hand om dem väl...? Jag ska nog sätta ett högt pris på dem så kanske de får bo kvar hos oss :-)


/Malin



Kommentarer
Postat av: Emma

Oj va söta! Fick du nåt sålt då?

Postat av: Emma

Oj vad söta! fick du nåt sålt då? Annars vill jag gärna ha ett hemgjort smycke i julklapp!

2009-12-01 @ 13:07:41
URL: http://emmas.webblogg.se/
Postat av: Malin

Du verkar ha hakat upp dig lite :-)



Ja, en del smycken sålde jag faktiskt, men inga tomtar. De har flyttat in i Elviras rum, det är det enda som är städat och julpyntat ännu... Vi har fortfarande huset fullt av sågspån och verktyg!



Men ett smycke är en mycket bra önskan :-) Nån speciell färg eller så som önskas. Det finns en del att välja på.

2009-12-02 @ 20:17:26
Postat av: Björn

Illa coola tomtar! Tur att du inte fick dem sålda. Men 3000 kr styck var kanske lite väl mycket :)

2009-12-07 @ 18:51:59
URL: http://sahlberg.se/bjorn/
Postat av: Malin

He he. Nej ta bort en nolla på slutet så stämmer det bättre med vad som stod på prislappen.

2009-12-08 @ 10:27:50
Postat av: Grannen

Uppdatera !!!

2009-12-08 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback