Veckans webbfråga



Kommer släkten Bjärvall att kunna sitta här och äta julmiddag om två veckor?


1.  Javisst, det är ju bara att sopa golvet, ta ut verktygen och röja av från det där bordet så     ska det nog funka.

2.  Nej, de får nog skjuta upp julen till i mitten av januari i så fall.

3.  Självklart, det kommer att vara så fint med nyslipat golv, vackra tapeter och julgran.


Ja, vi får väl se. Just nu känns det i alla fall lite stressigt. Och då snackar vi inte klappar, städning och julbak, för det har vi över huvudtaget inte börjat tänka på än.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Björn

Nummer ett. Definitivt nummer ett.



Börjar se riktigt fint ut! Stor skillnad från när jag såg det sist iaf :-)

2008-12-10 @ 21:00:14
Postat av: Malin

Vi drar en vinnare efter jul när vi vet hur det gick! Nu ska jag måla vidare...

2008-12-11 @ 12:54:53
Postat av: Emma

Jag håller på alternativ 1, alla gånger! Om ni sen råkar ha hunnit slipa eller lacka eller tapetsera någon yta så är ju det ren bonus. Man ska inte ha för stora krav!!

Postat av: Ingrid Andersson

ingen kommentar för att julen har varit, men jag undrar hur det gick. vi önskar er alla ett gott nytt år Erik och Ingrid

2008-12-31 @ 11:03:55
Postat av: Malin

Hej Erik och Ingrid! Kul att ni hittat in på bloggen. Nu kan ni ju se hur det gick också!

2009-01-02 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback