Nu är det fint på ridbanorna

Nu har jag kört mitt första pass på ridbanorna. Och då snackar vi inte dressyr eller hoppning, utan traktorkörning! I söndags hade vi städdag i ridklubben, och då bestämdes att vårt stall har ansvar för att sladda banorna på onsdagar. Alltså har jag i dag kört traktor för första gången i mitt liv! Det gick faktiskt jättebra :-) Det var ett himla trixande runt alla hinder och nog borde jag kunna komma längre ut i hörnen, men det blir nog bra efter några gånger. Kändes rätt coolt i alla fall!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Björn

Coolt! Några bilder?

2007-04-18 @ 14:59:52
Postat av: Malin

Nä. Tänkte när jag satt där att det hade varit sjysst med ett par bilder, men det var inte riktigt läge att ta med kameran.

2007-04-18 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback